سکوت مرگبار مدعیان در دفاع از اخرین مردان ایستاده




سوم آبان سالروز تخریب و به آتش کشیدن اولین و تنها مرکز شبانه روزی آموزش رزمی در ایران توسط نیروهای امنیتی رژیم جمهوری اسلامی است . تشکیلاتی که تنها جرم آن همکاری ننمودن با نهادهای امنیتی در سرکوب اعتراضات بحق مردم ایران بود و بر سر آرمان و ارزش هایش به نیکی ایستاد اما هیچگاه مردم دیارش ندایی حتی کوتاه جهت همیاری و دفاع از آن بر نیاوردند .
کوتاهی مردم و تنها نگریستن به حوادث تلخ جامعه امری تکراری است . در برابر ظلم سکوت اختیار میکنیم و عقده های ناشی از آن را بر سر یکدیگر آوار کرده ایم . همه چشم به معجزه ای سخت از سوی عالم بالا داریم در حالیکه نداهایی آزادیخواهانه جوانان این مرز و بوم را بی جواب گذاشته و بی اعتنا از کنار اتفاقات تلخ و ظلم و ستم ستمگران بر مظلومان میگذریم .
بله در روز سوم آبان 1391 در روز عرفه با مدیریت شورای عالی امنیت ملی که مسئولیت آن بر عهده رییس جمهور کنونی ایران ، حسن روحانی بوده و با برنامه ریزی شورای تامین استان مازندران و حکم قضایی دادستان شهرستان سوادکوه ، احمد محمدی ، نیروهای یگان ویژه نیروی انتظامی استانهای گلستان ، سمنان ، تهران و مازندران با همکاری وزارت اطلاعات و سپاه پاسداران به مرکز آموزش شبانه روزی رزمگاه کماندو ایران یورش بردند و با استفاده از  ماشین آلات سنگین ساختمان های مرکز آموزش که با هزینه شخصی اعضاء و خانواده های هنرجویان ساخته شده بود را تخریب و وسایل موجود در مرکز آموزش را به آتش کشیدند . ترس نهادهای امنیتی از نیروهای رزمگاه تا به حدی بود که در زمان حمله چند هزار نفری به مرکز آموزش تنها چند تن از نیروهای کادر رزمگاه در محوطه حضور داشتند و پس از حمله نیز هیچگونه سلاحی در مرکز آموزش پیدا نشد که دلیل بر ترس نهادهای امنیتی باشد .
سکوت نهادهای حقوق بشر ، رسانه ها ، فعالین سیاسی و ورزشی ، مدعیان آزادیخواهی همه و همه تنها فعالیت سخت و جانکاه مدعیان مبارزه با ظلم و ستم در ایران و خارج از مرزها بود . با این اوصاف و با این بی غیرتی ملی که در سطح وسیعی از جامعه گسترش پیدا کرده امیدی به تغییر از سوی مردم نیست و تنها نشانه ی بر فریادهای پوچ و تو خالی حامیان آزادی بیان بوده است .
ساختمان های رزمگاه تخریب شد ، نیروهای و مربیان رزمگاه در چندین نوبت بازداشت و روانه زندان شدند بی آنکه دلیل محکمی بر گناهکار بودن آنها و اقدامی علیه امنیت ملی به اثبات برسد . و حالا تنها یاد جوانانی سرزنده و شاداب در یاد مردمان بجای مانده که الگویی مناسبی بودند برای همه جوانان این مرز و بوم .

یاد باد رزمگاه کماندو ایران
یاد باد طریق درستی و راستی
یاد باد پاکی و جوانمردی و حق طلبی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر