يورش نيروي انتظامي و لباس شخصي به رزمگاه كماندو ايران (پنجشنبه 24 مرداد 92)



از رزمگاه كماندو خبر ميرسد صبح امروز پنجشنبه 24 مرداد تنها يك روز مانده به مراسم سالانه 25 مرداد ، نيروي انتظامي با تجهيزات كامل نظامي به همراه نيروهاي لباس شخصي به رزمگاه كماندو يورش برده و با نيروهاي حاضر در جايگاه درگير شدند . گفته ميشود لحظه به لحظه بر تعداد نيروهاي انتظامي در منطقه افزوده ميشود و همچنان نيروهاي ويژه رزمگاه با دست خالي در برابر يورش متجاوزان به جايگاه مقاومت ميكنند . اين در حاليست كه در روزهاي گذشته مسيرهاي منتهي به رزمگاه بصورت كامل مسدود شده و عبور و مرور ممنوع گرديده و تعدادي از افراد محلي كه در مسيرهاي منتهي به جايگاه زندگي ميكردند و يا مشغول چراي دامهاي خود بودند توسط نيروي انتظامي بازداشت شدند . اين امر موجبات نگراني مردم محلي را به همراه داشته است چرا كه هيچ رسانه اي توان پوشش دادن اين درگيري ها را ندارد و تنها منبع خبري گزارشاتي است كه بصورت  پراكنده از محل رزمگاه به بيرون مخابره ميشود .

۱ نظر:

  1. اگر این همه پشتکاری که نیروها برای سرکوب کردن مردم آزادیخواه دارند را برای حفظ ارزشها و جلوگیری از هرگونه حمله دشمن چه انسانی تجهیزاتی و یا فکری، بکار می بردند، ما در این زمان نه تنها یکی از کشورها بلکه تنها کشور پیشرفته در امور فرهنگی و علمی و مردمی بودیم.
    ایکاش خداکند طوری شود مردم ما یکی شوند بر سر هم نکوبند و این ظالمان دیو صفت را که به نام دین هر کار غیر انسانی ای می کنند را از این مرز و بوم با بی ابرویی و پستی بیرون کنند.

    پاسخ دادنحذف