نگراني ها از عملكرد نيروي انتظامي در برابر رزمگاه كماندو همچنان ادامه دارد



در حاليكه تنها يك روز تا مراسم سالانه 25 مرداد باقي مانده شايعات پيرامون عكس العمل نيروهاي انتظامي به اين مراسم در سطح شهرستان سوادكوه قوت ميگيرد . طبق خبرهاي موثق از داخل ستاد فرماندهي نيروي انتظامي سوادكوه سرهنگ صفري هنوز تصميم به برخورد يا عدم برخورد با نيروهاي رزمگاه را نگرفته و تنها نيروهاي اين سازمان بصورت آماده باش در مسيرهاي منتهي به رزمگاه حضور دارند و راه هاي عبور و مرور را مسدود كرده اند . گفتني است كه سال گذشته نيروهاي يگان ويژه استان مازندران بهمراه چند يگان از استان هاي همجوار به رزمگاه كماندو يورش بردند كه بر خلاف گزارشها و برنامه ريزيهاي انجام شده تنها با تعداد بسار اندكي از نيروهاي كادر جايگاه روبرو شدند و تنها دستاورد اين عمليات تخريب چند ساختمان بوده كه موجب عصبانيت و سردرگمي فرماندهان يگان ويژه گرديد . با اين حال همچنان نگراني ها در ميان افراد محلي از نحوه عملكرد نيروهاي انتظامي وجود دارد . چرا كه در پشت همه ي اين ضد و خوردها دادستان شهرستان و مقامات عاليرتبه اطلاعاتي كشور حضور دارند كه بعيد بنظر ميرسد به سادگي از مواضع خود دست بكشند .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر