در حاليكه تنها يك روز تا مراسم سالانه 25 مرداد باقي مانده شايعات
پيرامون عكس العمل نيروهاي انتظامي به اين مراسم در سطح شهرستان سوادكوه قوت
ميگيرد . طبق خبرهاي موثق از داخل ستاد فرماندهي نيروي انتظامي سوادكوه سرهنگ صفري
هنوز تصميم به برخورد يا عدم برخورد با نيروهاي رزمگاه را نگرفته و تنها نيروهاي
اين سازمان بصورت آماده باش در مسيرهاي منتهي به رزمگاه حضور دارند و راه هاي عبور
و مرور را مسدود كرده اند . گفتني است كه سال گذشته نيروهاي يگان ويژه استان
مازندران بهمراه چند يگان از استان هاي همجوار به رزمگاه كماندو يورش بردند كه بر
خلاف گزارشها و برنامه ريزيهاي انجام شده تنها با تعداد بسار اندكي از نيروهاي
كادر جايگاه روبرو شدند و تنها دستاورد اين عمليات تخريب چند ساختمان بوده كه موجب
عصبانيت و سردرگمي فرماندهان يگان ويژه گرديد . با اين حال همچنان نگراني ها در ميان
افراد محلي از نحوه عملكرد نيروهاي انتظامي وجود دارد . چرا كه در پشت همه ي اين
ضد و خوردها دادستان شهرستان و مقامات عاليرتبه اطلاعاتي كشور حضور دارند كه بعيد
بنظر ميرسد به سادگي از مواضع خود دست بكشند .
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر