بر اساس آخرين اخبار به دست آمده از رزمگاه كماندو ايران لحظه به لحظه
بر تعداد ماموران در مسيرهاي منتهي به
رزمگاه كماندو افزوده ميشود . طبق گفته افراد محلي نيروهاي يگان ويژه نيز وارد عمل
شده و خود را به منطقه رسانده اند . جالب اينجاست كه از صبح امروز هيچ خودروي
نيروي انتظامي در داخل شهر زيراب ديده نميشود و بدستور سرهنگ صفري فرمانده نيروي
انتظامي شهرستان سوادكوه تمام امكانات نيروي انتظامي براي بستن مسيرهاي منتهي به
رزمگاه و برخورد با نيروهاي ويژه كماندو بكار گرفته شده است . اين در حالي است كه
تمامي رسانه ها توجه خود را معطوف به اتفاقات مجلس كرده اند و هيچگونه پوشش خبري
از اتفاقات رزمگاه كماندو صورت نگرفته است .
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر