ورود يگان ويژه در درگيري هاي رزمگاه كماندو



بر اساس آخرين اخبار به دست آمده از رزمگاه كماندو ايران لحظه به لحظه بر تعداد ماموران  در مسيرهاي منتهي به رزمگاه كماندو افزوده ميشود . طبق گفته افراد محلي نيروهاي يگان ويژه نيز وارد عمل شده و خود را به منطقه رسانده اند . جالب اينجاست كه از صبح امروز هيچ خودروي نيروي انتظامي در داخل شهر زيراب ديده نميشود و بدستور سرهنگ صفري فرمانده نيروي انتظامي شهرستان سوادكوه تمام امكانات نيروي انتظامي براي بستن مسيرهاي منتهي به رزمگاه و برخورد با نيروهاي ويژه كماندو بكار گرفته شده است . اين در حالي است كه تمامي رسانه ها توجه خود را معطوف به اتفاقات مجلس كرده اند و هيچگونه پوشش خبري از اتفاقات رزمگاه كماندو صورت نگرفته است .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر