با رد درخواست شورای تأمین استان از فرمانده سپاه
محمدرسول الله تهران برای دخالت در سرکوب مردم، حسن روحانی فرماندهان سپاه را تهدید
به افشاگری کرد. بنا به گزارش یک سرهنگ پاسدار به «آمدنیوز»،
که خود فرمانده یکی از محورهای عملیاتی شهر تهران است، در اطراف متروی خیابان سعدی
جمعیتی بالغ بر هزار نفر در حال سازماندهی یک تظاهرات بزرگ هستند . همچنین برنامهریزیها
برای چگونگی مقابله با مأموران سرکوبگر از سوی مردم در حال انجام است . صبح امروز مردم
و بازاریان شهر تهران در اعتراض به نابسامانی بازار ارز و موج شدید گرانی خیابانهای
مرکز شهر تهران را به تسخیر خود درآورده و پنج مأمور سرکوبگر در میدان بهارستان تهران
توسط مردم خلع سلاح شدند. این موضوع فرماندهان سرکوبگر میدان را به شدت نگران کرده
است.
بر اساس گزارشات، کادرهای نیروی انتظامی از دستور
فرماندهان خود سرپیچی میکنند و از قیام مردم خوشحال هستند . فرماندهان نظامی
و انتظامی معتقدند در صورت خلع سلاح مأموران و کلانتریها، شهر تهران به طور کامل به
تسخیر انقلابیون در خواهد آمد.
همچنین منابع خبری «آمدنیوز» از زاهدان گزارش دادهاند
که مردم این شهر در حال برنامهریزی برای حمایت از مردم تهران و پیوستن به قیام سراسری
هستند.
از سوی دیگر منابع «آمدنیوز» اطلاع دادهاند که حسن
روحانی فرماندهان سپاه را رسما تهدید به افشاگری کرده است.
بنا بر اخبار واصله، از ستاد فرماندهی قرارگاه خاتماالأنبیاء
سپاه، این قرارگاه پیشنهاد وزیر نفت برای همکاری در فازهای ۱۵ و ۱۶ پارس جنوبی را بیپاسخ
گذاشته است.
قرارگاه خاتمالانبیاء در چند روز گذشته، چند پروژه
همکاری با شرکت نفت فلات قاره و پروژههای نفتی را در اعتراض به عدم پرداخت دولت نیمه
کاره رها کرده است . دولت روحانی قصد داشته مقادیری دلار از سرمایههای
قرارگاه خاتمالانبیاء را به بازار تزریق کند که سپاه این اقدام دولت را ابتر گذاشته
است. بدین ترتیب آخرین تیر ترکشهای تیم اقتصادی دولت روحانی برای کنترل بازار بینتیجه
مانده است.
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر