
پس از انکه اقتصاد کشور روزهای اخیر با افزایش
بی سابقه قیمت ارز بویژه دلار و سکه همراه بود . صبح امروز بالاخره بازاریان کارد
به استخوان رسیده تهران بزرگ دست به اعتراضات گسترده زدند . این اعتراضات ابتدا از
بازار علاء الدین و چهارسو اغاز شد و به سرعت بازار سرپوشیده را نیز در بر گرفت .
هماهنگی و همیاری غالب بازاریان که وضع اقتصادی موجود و افزایش قیمت ارز که باعث
پایین امدن سرمایه هاشان و کسادی بی سابقه بازار گشته به سرعت زیادی همه گیر شد .
بازاریان که نبض اقتصاد بشمار می ایند در حالی با دعوت از همکارانشان به تحسن و بسته
نگاه داشتن حجره ها اقدام کردند که دیگر امیدی به بهبود وضع موجود نمیبینند و
شعارهای توخالی مسئولان نظام نیز اثری ندارد . بازاریان شجاع با علم به انکه
اعتراضات با مقابله نیروهای امنیتی همراه خواهد بود اما راه خود را بسوی مجلس پیش
گرفتند تا اعتراضات شکل جدی بخود بگیرد . در این میان چندین نوبت درگیرهایی بیم
مردم و ماموران رخ داد که در تمام موارد مردم شجاع با یکپارچگی باعث عقب نشینی
مزدوران نظام گشتند . حتی گاز اشک اور نیز خللی در اعتراض و همبستگی مردم ایجاد
ننمود . در این میان خبرها حاکیست در شهرهای دیگر نیز بازاریان به موج گسترده
اعتراضات پیوسته اند که شهرهای تبریز و بازاریان جزیره قشم و بندرعباس و شیراز حضور
گسترده تری در این میان داشته اند . در این شرایط حضور گسترده مردم برای احقاق
حقوق پایمال شده شان باعث دلگرمی معترضین و
رسیدن به نتیجه مطلوب در سریعترین زمان خواهد شد .

هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر