بهاری در ماه خورشید

 

درود میفرستیم بر همه ی مردان و زنانی که رنج و سختی های پیمودن راه آزادگی را بر جان خریدند تا در همه دوران های سیاهی ، نور امید آزاد بودن بدرخشد . درود میفرستیم بر آزادگانی که در خون خود غلطیدند اما پرچم درستی و راستی را برقرار و استوار نگاه داشتند . درود میفرستیم بر همه ی شیرمردان و شیرزنان از هر دین و آئین و نژادی که تن به ذلت وبردگی در مقابل ظلم و ستم و بیدادگری ندادند . درود میفرستیم بر آزادمردان و آزاد زنان و دین و آئین و فرهنگ والایمان که همواره قامت ایستاده شان همچون کوهی استوار مایع دلگرمی و آسایش خاطر هم وطنان و هم کیشانشان بوده و هست .

میتوان بارها و بارها از تک تک اسطوره های بی مثال این آب و خاک یاد کرد و بر هم خونی با این نیک اندیشان افتخار نمود که این تاریخ پرافتخار سر لوحه ی ست زیبا برای آینده ی روشن . اما در لابه لای این صفحات ارزشمند بزرگانی از همین تبار پر افتخار با بی مهری مردمانشان روبرو گشتند . رنج ها کشیدند و صبوری کردند ، بی مهری دیدند و محبت را علم کردند ، بر ساقه های باغ سر سبزشان با تبر های از جنس دشمنی و ناسپاسی کوبیدند اما جز صبر و بردباری و ایمان به هدف بزرگشان دم بر نیاوردند . حاکمان ظالم و بد سیرت همواره تاریخ بوده اند و تا سستی و بی غیرتی هست ، خواهند بود اما داد و از بی تفاوتی و ناسپاسی مردمانی که تاریخشان مملو از صحنه های سلحشوری و افتخار است ولی از حال و روز جاریشان بی خبرند انگار که سالها و سالهاست در خوابی عمیق فرو برده شده اند .


در این روزگار سیاه که سیاهتر از هر تاریکی در طول تاریخ است مردی از جنس ایستادگی و مقاومت با پوششی از رزم و تلاش و قلبی مملو از ایمان و صفا باغی زیبا از گل ها و نهال های امید بر روی خاکی پر گهر آراست تا کاوه ها و فریدون های این عصر و زمان از این باغ زیبا سر برآورند تا بر عصر تاریکی برای همیشه پایان دهند . افسوس که مردمانش قدر این گوهر را به نیکی نداستند و با بی تفاوتی از کنارش گذشتند تا دشمنان قسم خورده این آب و خاک با لباسی فریبنده بر سبزه زار زیبایش بتازند و غارت کنند و بسوزانند . بی خبر از آنکه همت والا را نتوان سرکوب کرد و نور پر فروغش را نتوان خاموش نمود .

درود میفرستیم بر مرد میدان های سخت و دشوار ، درود میفرستیم بر پدری دلسوز و مهربان ، درود میفرستیم بر آوای پاکش بر قلب مهربانش بر همت والایش بر رزم بی پایانش بر گفتار صدقش بر ژرفای نگاهش که هر چه بوده و هست زیبایی و درستی و جوانمردی ست . درود میفرستیم بر جناب استاد باقریان که نه قامت استوارش در برابر دشمنی ها خم شد و نه مکر فریبکاران او را از هدف روشنش دور ساخت . نهالی را که او با ایمان کاشت به یقین آینده ی روشن این سرزمین خواهد بود .

بیست و پنج مرداد سالروز میلاد استاد عبدالحمید باقریان جمنانی و سالروز تصویب ثمره سالها تحمل رنج و سختیش ، رزمگاه کماندو ایران مبارک و فرخنده باد .

در این روز مبارک از خالق نور و زیبایی ها میخواهیم تا پایان این عصر تاریکی را نزدیک و کاخ های ظالمان و نابکاران را ویران و حکومت صالحان را جایگزین حکومت زشت سیرتان بفرماید . «آمین»

 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر