تنها چند روز پس از سالروز دستگیری بنیانگذار رزمگاه کماندو
ایران و تعدادی از مربیان ارشد این هنر رزمی در دی ماه 87 توسط وزارت اطلاعات ، بار دیگر نیروی انتظامی
و سپاه پاسداران به رزمگاه کماندو ایران یورش برده وخسارات فراوانی به ساختمان ها و امکانات
مرکز آموزش که پس از یورش سال 91 در امان مانده بودند وارد کردند .
ماموران مترصد
فرصت بودند که مرکز آموزش در خلوترین زمان خود باشد تا بتوانند هر چه راحتر به هدف
خود برسند و زمانی قصد خود را عملی کردند که تنها چند تن از نیروهای
کادر در جایگاه حضور داشتند و پس از وارد آوردن خسارات و بازداشت افراد حاضر منطقه
را ترک کردند . در سالهای گذشته این عمل چندین بار اتفاق افتاده که در چند مورد
مانند 25 مرداد 1390 به درگیری میان نیروهای ویژه رزمگاه و ماموران یگان نیروی
انتظامی انجامید که در نهایت ماموران نیروی انتظامی مجبور به عقب نشینی گشتند . تا
این لحظه دلیل این اقدام از سوی نهادهای امنیتی شهرستان سوادکوه اعلام نشده و
افراد دستگیر شده نیز همچنان دربازداشت بسر میبرند . در سالهای گذشته چندین بار یکی از اصلی ترین دلایل مخالفت نظام با اصل وجود رزمگاه کماندو ایران عدم همکاری این تشکیلات با نهادهای امنیتی در سرکوب های پس از انتخابات ریاست جمهوری 88 عنوان شده و این مخالفت و موضع رزمگاه را خود عامل ناامنی برای نظام دانسته اند . اوج دشمنی ها با رزمگاه در آبان 91 نشان داده شد که بیش از 2000 تن از نیروهای یگان ویژه نیروی انتظامی به جایگاه رزمگاه یورش بردند و تعداد زیادی از ساختمانهای مرکز آموزش را بطور کامل تخریب کردند .
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر