در حالیکه از صبح امروز شهرهای بزرگ کشور بویژه
تهران شاهد موج جدید اعتراضات گسترده بود و بازاریان و کسبه در صف اول این حرکت
خودجوش و مردمی قرار داشتند . چند نکته قابل تامل است و ان اینکه در سالهای اخیر
شاهد اعتراضات پراکنده ، گاها موجی عظیم و گاهی نیز اندک بوده ایم . ازاعتراضات
سال 88 , درگیری های شدید در شمال کشور بویژه در جریان درگیری های رزمگاه کماندو
ایران , اعتراضات و درگیری های شدید ماههای اخیر دراویش گنابادی که در نهایت در
روزهای گذشته با اعدام محمد ثلاث بدست رژیم ظالم همراه بود . در این میان نکته
قابل تامل همراهی مردم و قشرهای مختلف با جرکت اعتراضی و بحق جامعه میباشد . در
حالیکه در تمام موارد مختصر یاد شده شاهد حمایت همه جانبه مردمی نبودیم و نهایتا
همراهی مختصر اما بدون نتیجه ی از اعتراضات گشته بود .
مخاطب ما تک تک مردم این سرزمین پهناورند . ما شاهد نابودی این اب و خاک و سرمایه گرانبهای این سرزمین که همانا نسل جوان ان است ، هستیم . در پس ظلم و جنایت و فساد همه جانبه این حکومت ظالم ، ایران تبدیل به بیابانی از ناامیدی گشته . امید است اینبار و در این آزمون همه ی ما سربلند بیرون اییم و دیگر شاهد جنبش های حق طلبانه اما مظلوم و بی یاور نباشم . به امید پیروزی

هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر