5 روز بی خبری کامل از سرنوشت بازداشت شدگان شهر زیراب توسط ماموران اطلاعات


با گذشت 5 روز از بازداشت مهندس غفوری و مهندس ولی نژاد و مهندس تقیان و از اعضاء هیئت مدیره شرکت تعاونی یاوران کمان و همچنین اقای مجید مومنی از کارکنان زحمتکش این شرکت هنوز از سرنوشت محل بازداشت این عزیزان هیچ خبری نرسیده و تلاش خانواده ها و دوستان ایشان تا امروز بی نتیجه مانده است .
روز شنبه بود که ماموران وزارت اطلاعات بدون حکم قضایی و بدون ارائه دلیل روشن اقدام به بازداشت افراد نامبرده نمود و یک روز بعد با حرکتی ناجوانمردانه به منزل اقای مومنی واقع در روستای کریکلای شهر زیراب  یورش بردند که در حضور همسر و دو فرزند خردسال این کارگر زحمتکش با استفاده از الفاظ رکیک و ضرب و شتم ، اقای مومنی را بازداشت و به مکانی نامعلوم انتقال دادند . در این حادثه فرزند خردسال اقای مومنی نیز از ناحیه دست دچار اسیب جدی شد که ابتدای امر ماموران اجازه انتقال کودک به بیمارستان را ندادند اما با اعتراض همسایگان و اهالی محل ، مادر کودک اجازه پیدا کرد تا برای درمان فرزند خود را به بیمارستان شهدای زیراب انتقال دهد .
ماشین های ماموران لباس شخصی همچنان در اطراف منزل اقای مومنی مستقر هستند و اجازه رفت و آمد همسایگان به منزل ایشان داده نمیشود . با تمام پیگیریهای بعمل آمده هنوز هیچ مسئول امنیتی در قبال اتفاقات چند روز گذشته شهر زیراب پاسخگو نبوده و سایه جو امنیتی شدید بر شهر زیراب بخصوص روستاهای کریکلا و راههای منتهی به رزمگاه کماندو سنگینی میکند .


۱ نظر:

  1. لعنت خداوند بر یزیدیان زمان . این برخوردها کجای دین اسلام نوشته شده ملعونها؟!!!! اینها با برنامه‌ریزی کشورهایی همچون انگلیس میخوان قرآن و اهل بیت رو در زندگی مردم کمرنگ کنن که موفق هم بودن تا حدودی اما مردم باید هوشیار باشن . یادشون باشه که حق ، هر چه قدر هم که کم باشه اما پیروزه در نهایت . خاک بر سر کسانی که انسانیت و شرافت و آخرت رو به بهایی اندک و پست فروختن

    پاسخحذف