خشم ماموران نيروي انتظامي از شكست هاي پياپي در برابر نيروهاي ويژه رزمگاه كماندو ايران



 پس از حمله صبح امروز ماموران نيروي انتظامي به رزمگاه كماندو ايران همچنان خبر ميرسد درگيري هاي پراكنده در منطقه ادامه دارد . يورش صبح امروز ماموران با مقاومت نيروهاي رزمگاه به عقب نشيني انجاميد اما ماموران خشمگين نيروي انتظامي افراد محلي در حال تردد در مسيرهاي منتهي به رزمگاه را بشدت مورد تفتيش و بازخواست قرار داده كه در چند مورد اين اقدامات به درگيري ميان مردم محلي و ماموران انجاميد . پس از اوج گرفتن درگيري ها در چند روز اخير كه با ناكامي ماموران نيروي انتظامي همراه بوده در اقدامي تلافي جويانه ماموران ، افراد محلي منطقه را كه غالبا از هواداران رزمگاه مي باشند را مورد اذيت و آزار قرار داده و باعث ايجاد رعب و وحشت و ناامني در منطقه زيراب و بخصوص بالازيراب گشته اند . تمامي اين اقدامات بدستور دادستان شهرستان سوادكوه و با همكاري نيروي انتظامي و اطلاعات صورت گرفته كه تاكنون هيچگونه واكنشي را از سوي مسئولان استاني و كشوري بهمراه نداشته كه خود نشان از حركتي برنامه ريزي شده ميباشد . بسيار تلاش شده تا تصاوير مناسبي از درگيري هاي امروز صبح رزمگاه تهيه و در معرض ديد بازديد كنندگان قرار گيرد كه بعلت جو امنيتي بسيار سخت منطقه كار را با مشكل همراه كرده است . مطمئنا در اولين فرصت مناسب تصاوير بر روي صفحه وبلاگ قرار خواهد گرفت .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر