درگیری های پراکنده همچنان در سوادکوه و حوالی
رزمگاه کماندو ایران به چشم میخورد . پس از آنکه در چند روز گذشته نیروهای انتظامی
برای چندمین بار به مرکز آموزش رزمگاه کماندو یورش برد بار دیگر دیروز و امروز
ماموران یگان ویژه به روستاهای اطراف رزمگاه حمله کرده و چند تن از هواداران و
مردم محلی را در خانه هایشان بازداشت نمودند . این اقدام بدستور دادستان و فرمانده
انتظامی منطقه سوادکوه سرهنگ مرادی صورت گرفت . در این یورش مردم مورد ضرب و شتم قرار گرفتند و با زشت ترین الفاظ مورد توهین قرار گرفتند حتی خبر میرسد ماموران به
زنان نیز رحم نکردند و به آنان نیز حمله کرده و مورد هتاکی قرار دادند . وضعیت
منطقه هنوز بحالت عادی برنگشته و مردم بشدت از اقدامات نیروی انتظامی و نهادهای امنیتی بستوه آمده اند . طبق گفته های فرماندهان نیروی انتظامی این اقدامات تا تعطیلی کامل
رزمگاه ادامه خواهد داشت . اما از آن سو نیروهای ویژه رزمگاه و هواداران این هنر
رزمی بصورت کاملا آماده در برابر حملات ماموران ایستادگی کرده اند و اجازه ندادند
ماموران وارد مرکز آموزش شوند . تا کنون در درگیرها چند تن از ماموران نیروی
انتظامی در زمان یورش مجروح گشتند و هر بار مجبور به عقب نشینی شده اند . با تمام
این اوصاف هنوز مسولان استانی و کشوری هیچ واکنشی از خود نشان نداده اند و معلوم
نیست این وحشی گریها و خیره سریها تا کجا ادامه خواهد داشت .یورش ماموران نیروی انتظامی به مردم محلی بخاطر حمایت از رزمگاه کماندو
درگیری های پراکنده همچنان در سوادکوه و حوالی
رزمگاه کماندو ایران به چشم میخورد . پس از آنکه در چند روز گذشته نیروهای انتظامی
برای چندمین بار به مرکز آموزش رزمگاه کماندو یورش برد بار دیگر دیروز و امروز
ماموران یگان ویژه به روستاهای اطراف رزمگاه حمله کرده و چند تن از هواداران و
مردم محلی را در خانه هایشان بازداشت نمودند . این اقدام بدستور دادستان و فرمانده
انتظامی منطقه سوادکوه سرهنگ مرادی صورت گرفت . در این یورش مردم مورد ضرب و شتم قرار گرفتند و با زشت ترین الفاظ مورد توهین قرار گرفتند حتی خبر میرسد ماموران به
زنان نیز رحم نکردند و به آنان نیز حمله کرده و مورد هتاکی قرار دادند . وضعیت
منطقه هنوز بحالت عادی برنگشته و مردم بشدت از اقدامات نیروی انتظامی و نهادهای امنیتی بستوه آمده اند . طبق گفته های فرماندهان نیروی انتظامی این اقدامات تا تعطیلی کامل
رزمگاه ادامه خواهد داشت . اما از آن سو نیروهای ویژه رزمگاه و هواداران این هنر
رزمی بصورت کاملا آماده در برابر حملات ماموران ایستادگی کرده اند و اجازه ندادند
ماموران وارد مرکز آموزش شوند . تا کنون در درگیرها چند تن از ماموران نیروی
انتظامی در زمان یورش مجروح گشتند و هر بار مجبور به عقب نشینی شده اند . با تمام
این اوصاف هنوز مسولان استانی و کشوری هیچ واکنشی از خود نشان نداده اند و معلوم
نیست این وحشی گریها و خیره سریها تا کجا ادامه خواهد داشت .
اشتراک در:
نظرات پیام (Atom)
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر