یورش ماموران نیروی انتظامی به مردم محلی بخاطر حمایت از رزمگاه کماندو

درگیری های پراکنده همچنان در سوادکوه و حوالی رزمگاه کماندو ایران به چشم میخورد . پس از آنکه در چند روز گذشته نیروهای انتظامی برای چندمین بار به مرکز آموزش رزمگاه کماندو یورش برد بار دیگر دیروز و امروز ماموران یگان ویژه به روستاهای اطراف رزمگاه حمله کرده و چند تن از هواداران و مردم محلی را در خانه هایشان بازداشت نمودند . این اقدام بدستور دادستان و فرمانده انتظامی منطقه سوادکوه سرهنگ مرادی صورت گرفت . در این یورش مردم مورد ضرب و شتم قرار گرفتند و با زشت ترین الفاظ مورد توهین قرار گرفتند حتی خبر میرسد ماموران به زنان نیز رحم نکردند و به آنان نیز حمله کرده و مورد هتاکی قرار دادند . وضعیت منطقه هنوز بحالت عادی برنگشته و مردم بشدت از اقدامات نیروی انتظامی و نهادهای امنیتی بستوه آمده اند . طبق گفته های فرماندهان نیروی انتظامی این اقدامات تا تعطیلی کامل رزمگاه ادامه خواهد داشت . اما از آن سو نیروهای ویژه رزمگاه و هواداران این هنر رزمی بصورت کاملا آماده در برابر حملات ماموران ایستادگی کرده اند و اجازه ندادند ماموران وارد مرکز آموزش شوند . تا کنون در درگیرها چند تن از ماموران نیروی انتظامی در زمان یورش مجروح گشتند و هر بار مجبور به عقب نشینی شده اند . با تمام این اوصاف هنوز مسولان استانی و کشوری هیچ واکنشی از خود نشان نداده اند و معلوم نیست این وحشی گریها و خیره سریها تا کجا ادامه خواهد داشت .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر