تقدير از اقدامات خلاف قانون دادستان و رئيس دادگستري سوادكوه

به گزارش خبرگزارها در سوادکوه، رئیس کل دادگستری استان مازندران  در مراسم تودیع عبدالرحمان فیروز مهر و معارفه احمد محمدی به عنوان روسای سابق و جدید دادگستری شهرستان سوادکوه در سالن غدیر سوادکوه حضور یافت.
رئیس کل دادگستری مازندران با اشاره به فعالیت‌های دادگستری سوادکوه، آن را مورد تمجید قرار داد و گفت: از رئیس سابق دادگستری سوادکوه در شهرستان جویبار استفاده می‌کنیم.
   در ادامه این مراسم احمد محمدی رئیس جدید دادگستری سوادکوه با اشاره به اینکه پرونده‌های مربوط به تصادفات بیشترین تعداد پرونده در دادگستری سوادکوه را تشکیل می‌دهد، افزود: استفاده از ظرفیت شوراهای حل اختلاف و اجرای سیاست‌های قوه قضاییه در دستور کار قرار می‌گیرد.


در حالي عبدالرحمن فیروز مهر رئیس سابق دادگستری سوادکوه به عنوان رئیس دادگستری شهرستان جویبار، احمد محمدی دادستان سابق سوادکوه به عنوان رئیس جدید دادگستری سوادكوه  منصوب شدند كه در چند سال گذشته نقش بسزايي در درگيري هاي منطقه بويژه اتفاقات پيرامون رزمگاه كماندو ايران داشتند . با اينكه اتفاقات مورد حمايت دادستان و رئيس دادگستري منطقه موجب خشم مردم و همچنين باعث تخريب ساختمان هاي مركز آموزش شبانه روزي رزمگاه كماندو ايران گشت و در پي آن درگيري هايي في ما بين نيروهاي ويژه رزمگاه كماندو ايران و يگانهاي انتظامي و سپاه پاسداران رخ داد ، اما پيداست اقدامات صورت گرفته توسط ايشان كاملا مورد حمايت حكومت بوده كه درانتصاب هاي جديد نيز اين امر آشكار گرديد . با اين حال بايد ديد آيا سياست هاي خصمانه همچنان در قبال رزمگاه كماندو ادامه خواهد داشت يا  ....


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر