بازداشت روستائيان به اتهام چراي گوسفندان



در پي از سرگيري تنش ميان نيروهاي انتظامي و رزمگاه كماندو ايران كه در چند روز اخير بعلت نزديك شدن به مراسم سالانه 25 مرداد رزمگاه كماندو شكل جدي تري نيز به خود گرفته طبق حكمي از سوي دادستان شهرستان سوادكوه (رضا محمدي ) تعدادي از اهالي منطقه كه در مسير آزادمهر و جاده منتهي به رزمگاه كماندو ايران  دامداري داشته اند به دلايل واهي بازداشت و به زندان شهرستان قائمشهر فرستاده شدند . بر اساس حكم بازداشت اين افراد علت بازداشت استفاده از مراتع و جنگل براي چراي گوسفندان عنوان شده در حاليكه دامداري ياد شده به گفته افراد محلي پنج گوسفند دارد كه از زمين هاي دامداري جهت چراي گوسفندان استفاده ميشود و گاو هاي دامداري نيز در سالن هاي مخصوص نگهداري ميشوند . به گفته شوراي محل روستا در پس اين ادعاي دادستان مسئله رزمگاه كماندو وجود دارد كه به ضن جناب داستان افراد بازداشت شده بصورت مخفيانه به نيروهاي رزمگاه آذوقه  ميرساندند و همواره از آنان حمايت كرده اند . تاكنون اجازه ملاقات با افراد بازداشت شده به خانواده هاي ايشان داده نشده و انتظار ميرود اين روند در روزهاي آينده نيز بصورت غير انساني ادامه پيدا كند . خاطر نشان ميكنم دادستان سوادكوه نقش كليدي در اتفاقات آبان 91 در جريان يورش يگان ويژه به رزمگاه كماندو ايران و تخريب ساختمان هاي مركز آموزش داشته است .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر