با نزديك شدن به 25 مرداد سالروز تصويب رشته رزمي كماندو بار ديگر شهر
زيراب فضاي امنيتي خاصي به خود گرفته و در بعضي از معابر بخصوص مسيرهاي منتهي به
رزمگاه كماندو ايران عبور و مرور به شدت
توسط نيروي انتظامي و نيروهاي لباس شخصي كنترل ميگردد . خبرهاي ضد و نقيضي از حال
و هواي رزمگاه بگوش ميرسد اما طبق خبرهاي موثق مسير اصلي منتهي به جايگاه نيروهاي
ويژه رزمگاه كماندو كاملا مسدود شده و نيروي انتظامي با استفاده از ماشين الات راه
سازي مسير را غير قابل تردد نموده است . گفتني است كه سال گذشته نيز درگيري ميان نيروهاي ويژه رزمگاه
و نيروهاي انتظامي شكال گرفت كه دليل آن هم بستن جاده هاي منتهي به رزمگاه توسط
نيروي انتظامي بوده كه سرانجام با پافشاري نيروهاي رزمگاه و مقاومت ايشان در برابر
خواسته هاي نيروي انتظامي جاده باز شد و مراسم سالانه 25 مرداد برگزار گرديد اما
سرانجام در سحرگاه سوم ابان 1391 يگان ويژه نيروي انتظامي استان مازندران با دخالت
چند يگان ديگر از استان هاي همجوار به جايگاه رزمگاه كماندو يورش بردند كه با
بازداشت چند تن از نيروهاي كادر جايگاه و تخريب ساختمان هاي آموزشي و مسكوني
جايگاه همراه بود . با شناختي كه مردم محلي از نيروهاي رزمگاه دارند و عملكرد
ايشان در سال هاي گذشته بايد ديد چه اتفاقاتي در روزهاي آينده در شهر زيراب رخ
خواهد داد .
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر